
Copyrights by ColorStories.
Strona akcji
stworzona przez:
Wszystko, czego Twoja firma potrzebuje, aby skutecznie działać w internecie.
strona internetowa • domena • hosting • skrzynki pocztowe • pomoc techniczna
Pomysłodawcą i
inicjatorem akcji jest:
Poznaj młode polskie firmy KUPUJ TANIEJ
KONKURS! Bądź na bieżąco i daj nam zadbać o Ciebie
Każda mama powinna czasem przewietrzyć głowę. Napełnić ją pomysłami. Powrócić do snucia planów, bo dzieci rosną szybciej niż przypuszczałyśmy. Jako mama trójki dzieci wiem, że wyjście z domu to nie lada wyzwanie. Mierzę się z nim codziennie. Wiem jednak również jakie to ważne, żeby czasem wyrwać się do świata dorosłych i znów poczuć puls miasta. Dlatego mam ogromną przyjemność zaprosić Was do udziału w wyjątkowej akcji Mama idzie na kawę.
Mama idzie na kawę to pomysł i inicjatywa Agi Czajkowskiej z Colorstories, twórcy moich ulubionych kocyków. Razem z partnerem, kawiarnią Kubek w Kubek, zaprosiły do akcji ponad 80 kawiarni i młodych firm proponujących ubrania, design i akcesoria dla dzieci.
Pomysł i idea tej prospołecznej akcji ujęły mnie na tyle, że bez wahania postanowiłam się przyłączyć. Szczególnie, że inicjatyw wspierających mamy i młode polskie firmy jest niewiele, a obie te grupy bardzo na to zasługują. Bardzo doceniam to, że Aga podjęła się wysłania mam na kawę i fakt, że jako ambasadorka mogę w tym aktywnie uczestniczyć. Was też zachęcam do udziału w akcji!
Mama idzie na kawę to projekt społeczny, którego celem jest zachęcić Was do wyjścia z domu z Waszymi maluchami i zainspirować do odkrywania nowych miejsc przyjaznych mamom z dziećmi. Dodatkowo będziecie mogły poznać mnóstwo utalentowanych producentów produktów dla dzieci, a często również mam, i kto wie, może zainspirować się do odważnych decyzji w życiu zawodowym.
Jak to działa?
Od 15 maja do 15 czerwca w ponad 30 kawiarniach w Warszawie od pon. do pt. w godz.: 9.00-18.00 mamy z dzieckiem do 5 lat oraz mamy ciężarne napiją się dowolnej kawy z 50% zniżką. Otrzymają też specjalny katalog Mama idzie na kawę pełen informacji i z wyjątkowym pakietem rabatowym od najpopularniejszych rodzimych marek i sklepów, które doskonale znacie z Kaszki z Mlekiem: Colorstories, Czesiociuch, Flawless, Kids on the Moon, Mamissima, Cocoshki, No Sweet, Woodszczęścia oraz Risk i znacznie więcej. Katalog można będzie ściągnąć również on-line na stronie mamaidzienakawe.pl (strona będzie aktywna wkrótce). Po 20 kwietnia znajdziecie tam też szczegóły i spis kawiarni biorących udział w akcji.
Ponieważ to pierwsza edycja MINK, akcja miała się odbyć lokalnie. Jednak zainteresowanie wydarzeniem przerosło nasze oczekiwania – już teraz zgłosiły się kawiarnie z całej Polski i z każdym dniem dołączają nowe. Będzie więc na skalę ogólnopolską!
Pamiętajcie, że od powodzenia tej edycji, będzie zależała przyszłość kolejnych. Dołączcie już teraz i śledźcie rozwój akcji na facebooku: www.facebook.com/mamaidzienakawe. Wyślijmy razem jak najwięcej mam na kawę. Polecajcie, lajkujcie i wysyłajcie wieści w świat.
http://rostyleandlife.com/ro/pl/home/106-lifestyle-pl/ro-kids/3104-kaszka-z-mlekiem-mama-idzie-na-kawe